acrylicalchemy:

Michael Carini | Artist Journal
3300
17467
5782
1944092
395
Kendimi baskasinin gozunden gormeyi cok isterdim mesela. bavulumuzdakihayaller: soguktangotudonanmal: kitabikoklayangorl: golgeninoptugu: Oha :DDD Hayatımın postu. Ben bu postu rb yapmıştım ve saniyesinde mesaj almıştım. Biri kendi gözüyle beni anlatmıştı. Tekrar karşılaşmak güzel bu postla :’)) vay amk ben yapsam yaparım sadece yanı bu baska bısey olmaz amk Ben sadece rb yapıyorum bi ekşın yok bizde şimdi beni bu postla yanlız bırakın oha yorumdakinin şansı o.o bende istiyom ama ya o.o (Source: bayaanwinchester, via hhayalleriminbasrolu)

Kendimi baskasinin gozunden gormeyi cok isterdim mesela.

bavulumuzdakihayaller:

soguktangotudonanmal:

kitabikoklayangorl:

golgeninoptugu:

Oha :DDD Hayatımın postu. Ben bu postu rb yapmıştım ve saniyesinde mesaj almıştım. Biri kendi gözüyle beni anlatmıştı. Tekrar karşılaşmak güzel bu postla :’))

vay amk ben yapsam yaparım sadece yanı bu baska bısey olmaz amk

Ben sadece rb yapıyorum bi ekşın yok bizde şimdi beni bu postla yanlız bırakın

oha yorumdakinin şansı o.o bende istiyom ama ya o.o

(Source: bayaanwinchester, via hhayalleriminbasrolu)

28508
178
987
kaantangozeningitari:

doğum günün kutlu olsun ablaların güzeli :D 
566
saytennis:

Two legends 
44